loading...
پلاس دی ال
محصولات فروشگاه
   

     
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 723 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

در این پست سایت پلاس دی ال بازی دوستانه ی دو تیم آمریکا و دومینیکن را انتخاب کرده و به صورت کوارتر برای دانلود قرار دادیم . امیدواریم مورد پسند شما واقع شود .

Admin بازدید : 780 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

Framework مجموعه ای از فایل های مورد نیاز سیستم عامل (شامل فایل های DLL و ریجیستری و واسطه های استاندارد ارتباط برنامه ها با یکدیگر ) است که برای اجرای برنامه های نوشته شده تحت دات نت ضروری می باشد . چون دات نت می خواهد از فلسفه ی ساده Keep it simple پشتیبانی کند به همین دلیل ، اساس کار نصب برنامه ها Copy Only installation می باشد یعنی دیگر نیازی به پکیج کردن برنامه ها توسط برنامه نویس و نصب توسط کاربر نیست بلکه تمامی فایل های کتابخانه ای مورد نیاز را فریم ورک تامین می کند و برنامه ها با روزش فقط کپی در ویندوز کار می کنند . هم اکنون می توانید از نرم افزار از سایت پلاس دی ال دریافت کنید .

Admin بازدید : 766 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)

Caricature Photo نرم افزاریست که به همین منظور طراحی و ساخته شده است که با امکانات و ابزار هایی که در اختیار می دهد افکتهای گوگناگون به عکس می توان داد تا آن ها را به کاریکاتور های با مزه به سلیقه کاربر تبدیل کرد . این نرم افزار نیاز به مهارت خاصی ندارد و فقط با اجرای چند کلیک عکس مورد نظر به کاریکاتور تبدیل خواهد شد.

Admin بازدید : 545 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)

Xara Menumaker Templatepack نرم افزار بسیار کاربردی برای طراحی منوهای مختلف و آبشاری برای صفحات وب است . با این نرم افزار می توانید منو های مورد نظرتان را بسازید ( به صورت عمودی و افقی ) و کد آن را در روی وب سایت خود قرار دهید . سایت پلاس دی ال این نرم افزا را به طور رایگان برای دانلود قرار داده است .

اطلاعات بیشتر در این تاپیک

Admin بازدید : 940 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

سایت پلاس دی ال امروز با یک بازی پرطرفدار و جذاب آمده است که همگان با این بازی آشنایی جزئی دارند . Stronghold 2 یا جنگ های صلیبی 2 بازی استراتژیک و قلعه است که شما باید در این بازی به ساخت خانه بپردازید و به موقع آذوقه جمع کنید ، به موقع حمله یا دفاع کنید و ... .

Admin بازدید : 757 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (0)

در این پست سایت پلاس دی ال Top10 های بازیکن های مشهور NBA را در قدیم و جدید گرداوری و در یک فایل برای دانلود قرار داده است . در این فایل Top10 های بازیکنان : Allen Iverson , Carmelo Anthony , Jerald Smith , Andro  Bynum , Chris Paul , Dwight Howord , Blake Griffin , Dwyane Wade , LeBron James , Kobe Bryant , Micheal Jordan , Scottie Pippen , Kevin Drunt , Driieck Rose , Amare Stoudmaior , Shaq Oneal , Magic Johnson  قرار دارد .

علی بازدید : 917 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

http://www.img4up.com/up2/08870105354020190674.jpg

نرم افزار فلش 8 قدرتمند ترين نرم افزار انيميشن سازي Macromedia Flash Pro 8.0 بی شک یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین نرم افزارهای انیمیشن ساز 2 بعدی و 3 بعدی دنیا محصول قدرمتند کمپانی ماکرومدیا با نام macromedia flash است که امروزه فرمت SWF این محصول به عنوان محبوب ترین فرمت انیمیشن اینترنتی در دنیای وب رایج است .اگر اهل كار با فلش باشيد حتما نياز به فلش 8 معروف داريد يكي از ويژه گي هاي اين نسخه كه توسط سايت ميهن دانلود با لينك مستقيم پر سرعت در اختيار شما قرار گرفته شده است سريال نامبر و استفاده نا محدود از فلش 8 است اميد واريم لذت ببريد

برخی ویژگی های نسخه ی 8.0 :
- مجهز بودن به فیلتر های بیشتر و زیبا تر برای افکت گذاری های مختلف بر روی طرح .
- آسان تر کردن محیط کار نرم افزار .
- ویژگی Alpha Channel در این نسخه به شما امکان شفاف و نگاتیو مانند کردن و ایجاد سایر Transparent ها را بر روی فایل فلش می دهد .
- سیستم جدید Video Encoding توسط Codec های جدید که قادر به - پشتیبانی و ساخت ویدیو های با کیفیت خواهید بود .
- بخش دستور عملیات یا همان Action در نرم افزار پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده و امکانات بسیار بالاتری را در اختیار شما قرار می دهد .
- و بسیاری ویژگی های کوچک و بزرگ دیگر که تنها در کارکردن با نرم افزار تفاوت را احساس خواهید کرد .

علی بازدید : 702 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

Captivate نام نرم افزاری قدرتمند برای ساخت آموزش های چند رسانه ای می باشد که با توجه به امکانات گسترده و ابزارهای مختلف موجود در آن کاربران می توانند بسیاری از نیازهای خود را در این زمینه برطرف نمایند. به کمک این ابزارها کاربران می توانند آموزش های خود را به صورت تصویری آماده سایز نموده و یا دوره های آموزشی را با قوانین مربوط به خود برای کاربران ارائه نمایند. قابلیت پرسش از کاربران دوره ها و طراحی امتحانات مجازی از ویژگی های دیگر این نرم افزار می باشد. این نرم افزار قدرتمند با ویژگی ها و ابزارهای فراوان یکی دیگر از تولیدات کاربردی کمپانی بزرگ نرم افزاری یعنی شرکت Adobe می باشد.

اطلاعات بیشتر در این تاپیک

تعداد صفحات : 29

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    قالب اختصاصی جدید چگونه است ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 541
  • آی پی امروز : 194
  • آی پی دیروز : 236
  • بازدید امروز : 958
  • باردید دیروز : 3,706
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 11,403
  • بازدید ماه : 29,776
  • بازدید سال : 119,568
  • بازدید کلی : 1,154,153
  • کدهای اختصاصی
    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    وبلاگ-کد جستجوی گوگل