loading...
پلاس دی ال
محصولات فروشگاه
   

     
آخرین ارسال های انجمن
علی بازدید : 731 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (2)

 idm cracker نام نرم افزاری می باشد که با آن می توانید تمامی نسخه های نرم افزار محبوب و کاربردی Internet Download Manager یا به عبارت ساده تر IDM را کرک نمایید. ویژگی که این نرم افزار نسبت به تمامی تسخه های دیگر آن دارد این است که از سورس نرم افزار را کرک و پچ می نماید و به همین دلیل نیازی نیست که برای هر نسخه از نرم افزار ، یک پچ جدا داشته باشد. این نرم افزار را می توانید در ادامه مطلب دریافت نمایید.

علی بازدید : 1467 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

Internet Download Manager ابزاریست جهت بهبود سرعت دانلود؛با استفاده از این ابزار محبوب سرعتی باورنکردنی جهت دانلود را تجربه کنید.

برخی قابلیت های مهم:

-امکان تنظیم زمان جهت خاموش شدن کامپیوتر

-امکان تنظیم کردن زمان بسته شدن نرم افزار

-امکان از سرگیری دوباره درصورت ناتمام ماندن سرعت

-امکان تعین سقف برای سرعت

-و...

Admin بازدید : 617 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

این برنامه قادر است متن گفتگوی هر مسنجر را به صورت RealTime مشاهده و آن را در قالب فایل HTML ذخیره کند ، فایل ایجاد شده را به ایمیل شما ارسال کند و شما از همه جا می توانید همه چیز را کنترل کنید ، این برنامه نیز به گونه ای قابل تنظیم است که در هنگام شروع ویندوز به طور خودکار اجرا می شود . سایت پلاس دی ال این نرم افزار را به طور رایگان برای دانلود قرار داده است .

Admin بازدید : 1311 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

 

همان طور که می دانید مرورگر گوگل کروم از شرکت بزرگ گوگل پشتیانی می شود پس باید امکاناتی متفاوت هم داشته باشید . در این پست سایت پلاس دی ال نسخه ی نهایی این مرورگر را برای دانلود قرار داده است . این مرورگر هم اکنون در میان 3 مرورگر معروف جهان قرار دارد و از امنیتی بسیار بالا در برابر هکر ها برخوردار است ! همچنین در این نسخه ی جدید قابلیتی جدید اضافه شده است و آن هم گشت و گذار در اینترنت به صورت مخفی می باشد  .

Admin بازدید : 683 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

در این پست سایت پلاس دی ال آخرین نسخه ی یاهو مسنجر را برای دانلود آماده کرده است . این نسخه از ویژگی هایی همچون : چت تصویری ، محیطی متفاوت و پر کاربرد ، چک کردن ایمیل ها و ... برخوردار می باشد . گفتنی است طبق آمار گیری ها این مسنجر به عنوان پر طرفدار ترین مسنجر جهان انتخاب شد .

Admin بازدید : 1342 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

سایت پلاس دی ال اینبار در این پست نسخه ی نهایی مرورگر فایرفاکس را که چندی پیش توسط شرکت موزیلا پخش را با نام Mozilla.Firefox.13.0.Final در این پست برای دانلود قرار داده است . همان طور که می دانید مهم ترین ویژگی این مرورگر سرعت فوق العاده بالای آن نسبت به دیگر مرورگر ها می باشد از دیگر ویژگی های این نسخه ، قابلیت بلوک کردن پنجره ها و تبلیغات مزاحم ، محیطی بسیار جذاب و گرافیکی ، پشتیبانی از جاوا اسکریبت ، سازگار با تمامی برنامه ها و آنتی ویروس ها و ... .

Admin بازدید : 812 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (1)


نسخه نهایی مرورگر Mozilla Firefox یعنی Mozilla Firefox 12.0 Final را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

Admin بازدید : 1190 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Netscape Navigator 9.0.0.6 آخرین نسخه ی منتشر شده توسط شرکت Aol می باشد که در این طراحی کاملا از FireFox 1 الگو گرفته است و تمامی گرافیک و طراحی آن شبیه به این مرورگر است . امینیت بسیار بالای این مرورگر از مهمترین ویژگی های این مرورگر می باشد ولی هنوز به پای مرورگر هایی همچون فایرفاکس نمی رسد و با این وجو هنوز هم طرفدارانی در جهان دارد و شما هم هم اکنون می توانید این مرورگر را از سایت پلاس دی ال دریافت نمایید.


Admin بازدید : 978 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Filezilla یک نرم افزار قدرتمند در زمینه ی متصل به FTP می باشد . شما می توانید به وسیله ی این نرم افزار به سرور هاست خود وصل شوید و هاست خود را مدیریت کنید . این نرم افزار دارای ساپورت قدرتمند از فایروال می باشد و از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به : پشتیبانی از زبان های گوناگون ، قابلیت Resume (نگه داشتن فایل در حال آپلود و آپلود کردن ادامه ی آن در ساعتی دیگر) ، امکان زمان بندی برای آپلود و ... . سایت پلاس دی ال این نرم افزار را برای دانلود قرار داده است .

Admin بازدید : 1150 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)


مرورگر Safari محصول بزرگترین شرکت دنیا ، Apple می باشد . که یک از قدرتمند ترین مرورگر های حال حاظر جهان از نظر امنیت ، سرعت ، محیط زیبا و منو هایی در دسترس می باشد . سایت پلای دی ال این مرورگر را برای دانلود قرار داده است .

Admin بازدید : 1665 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (2)


گوگل کروم یکی از مرورگر های سریع و قدرتمند در زمینه ی نمایش سایت هاست . این مرورگر از ویژگی های بسیار زیادی برخردر است از جمله : سرعت ، محیطی بسیار زیبا ، مطابق با استاندارد های روز دنیا که باید یک مرورگر سالم و خوب داشته باشد و ... .هیچ یک از مرورگر های دنیا به سرعت و سبکی مرورگر گوکل کروم نمی رسند و در نسخه ی جدید این مروگر ویژگی ها و قابلیت های جدیدی هم به این مرورگر اضافه شده است که کم کم با کار کردن با این مرورگر خودتان با این ویژگی ها آشنا می شوید  

Admin بازدید : 1420 پنجشنبه 17 فروردین 1391 نظرات (0)


IE مخفف کلمه Internet Explore معروف ترین مرورگر دنیا ساخته شده ی شرکت بسیار قدرتمند ماکروسافت است . مرورگری که بسیاری هنوز معتقدند هنوز هم پرطرفدارترین مرورگر دنیا به شمار می رود . IE  از زمانی که نسخه های قدیم ویندوز عرضه می شد بر روی سیستم عامل ها نصب بود و همین عامل باعث شده بود استفاده از آن رایج باشد اما نکته ای مسلم شده و بسیاری به آن اطمینان دارند این است که IE8 بسیار سریعتر از نسخه های قبلی بوده و با بهینه شدن بسیاری موارد سرعت بارگذاری صفحات تا حدود زیادی افزایش یافته تا آن جایی که IE8 را بسیار نزدیک به فایرفاکس نموده است .  این نسخه همانند نسخه ی 7 از قابلیت باز کردن تب هایی زیاد در یک صفحه است . با این تفاوت که تب ها هم بهینه شده تا کاربر ساده تر از آن چه که فکرش را کند در محیط اینترنت گشت و گذار کند . شاید یکی از مهم ترین عواملی که سران ماکروسافت و بخش طراحی این مروگر را وادار داشت که نسخه ی جدید را جدید را ارائه کنند امنیت نسبتا پایین در نسخه های قبلی بوده است ، ماکروسافت از همان زمانی که توسعه و به روز رسانی IE را آغاز کرد در مورد امنیت قول های زیادی به کاربران داد و عنوان نمود که در این مورد ، سعی خواهد شد نهایت امنیت را برای کاربرانش فراهم کند .

 

قابلیت های کلیدی این مرورگر :

 

- افزایش کارآیی به صورت محسوس

- افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب

- سرعت بالا در بارگذاری اسکریپت های تحت وب

- افزایش سرعت عملکرد کاربران به دلیل وجود امکاناتی برای دسترسی به بسیاری از منوها

- افزایش امنیت در این نسخه

- قابلیت خصوصی سازی عملکرد کاربرد در وب با وجود Inprivate

- سازگار شدن تمام سایت ها با استاندارد های نمایش کامل سایت ها

- قابلیت سریع خوانی با قابلیت web slices

- امنیت بالا در فرم ها ، ایمیل ها و ...

- جست و جوگر و آدرس بار هوشمند

- قابلیت مجزا ساختن تب هایی که از یک سایت بارگذاری شده اند .

- قابلیت بسیاری برای طراحان و دوست داران کد نویسی تحت وب (Developer Tools)

- و ...

Admin بازدید : 643 پنجشنبه 17 فروردین 1391 نظرات (0)


نسخه نهایی مرورگر Mozilla Firefox یعنی Mozilla Firefox 11.0 Final را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

Admin بازدید : 669 چهارشنبه 09 فروردین 1391 نظرات (0)



مرورگر موزیلا فایر فاکس محصول کمپانی قدرتمتد Mozilla می باشد . این مرورگر یکی از امن ترین و پر سرعت ترین مرورگر های جهان است . طبق آمار گیری پارسال پر طرفدار ترین مرورگر مرورگر فایرفاکس با بیشترین رای انتخاب شد . دلیل انتخاب مردم هم امکانات فراوان این مرورگر است که می توان از آن ها به : قابلیت باز کردن پنجره ها به صورت Tabbed Windows ، امنیت بسیار بالا و مقاوم در برابر Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ، دارای موتوری جستجوی قدرتمند در خود مرورگر ، امکان حذف ، اضافه و ویرایش تولبار های مرورگر و ... . قابل توجه است سایت ویوا دی ال این مرورگر را برای دو سیستم عامل مک و لینوکس برای دانلود قرار داده است .

Admin بازدید : 968 یکشنبه 06 فروردین 1391 نظرات (0)



نرم افزار DSL Speed برای افزایش سرعت اینترنت های پر سرعت و یا اتصالاتی از نوع ADSL , G.lite , IDSL , SDSL و... به کار می رود . اگر شما از کاربران اینترنت ADSL هستید و از سرعت خود راضی نیستید و یا می خواهید سرعت بیشتری را بدون پرداخت هزینه بیشتر در اختیار داشته باشید . می توانید از نرم افزار DSL Speed استفاده کنید .


قابلیت های این نرم افزار :

- بالا بردن و بهینه کردن سرعت ADSL شما به طرز باور نکردنی به صورت آنلاین

- بهینه سازی سرعت اینترنت با منطقه ی جغرافیایی شما

- بارگذاری صفحات اینترنت با سرعت بالا

- بالا بردن سرعت اینترنت با یک کلیک

- محیط ساده و کاربر پسند

- نصب آسان و سریع

و ...

علی بازدید : 630 شنبه 05 فروردین 1391 نظرات (0)


نرم افزار Orbit Downloader نرم افزاری می باشد که با آن شما قادر خواهید بود نرم افزار های خود را با سرعت حدود ۲ برابر دانلود کنید همچنین شما با این نرم افزار قادر خواهید بود زمانی را برای دانلود نرم افزار مشخص کنید که در این زمان شروع به دانلود و در یک زمان دیگر دانلود توقف پیدا کند.این نرم افزار دارای++ Grab می باشد که به شما این امکان را میدهد Video , Music ,Flash که فقط به صورت آنلاین می باشد را دانلود کنید.این نرم افزار با مرورگر های Firefox , Opera , Maxthon , IE همخوانی دارد . شما میتوانید این نرم افزار مفید را از سایت ویوا دی ال دریافت کنید. نسخه پرتابل این نسخه هم در فایل فشرده موجود هست. تفاوت نسخه پرتابل در این است که نیاز به نصب ندارد.

Admin بازدید : 625 جمعه 04 فروردین 1391 نظرات (0)



Internet Tweak Gold 4.80 نام یک نرم افزار بسیار تا بسیار قدرتمند در زمینه ی بهینه سازی سرعت اینترنت شما است . که شما با این نرم افزار می توانید سرعت اینترنت را تا حد زیادی افزایش دهید . گروه ویوا دی ال این نرم افزار را به طور اختصاصی رو وب قرار داده تا شما به راحتی از آن استفاده کنید .

Admin بازدید : 590 جمعه 04 فروردین 1391 نظرات (0)



این نرم افزار توسط شرکت قدرتمند Firetrust ارائه شده است . ابزاری فوق العاده کامل برای مدیریت ایمیل ها بوده که ایمنی کملی را برای شما به ارمغان آورده و به شما کمک کرده تا قبل از دانلود یک ایمیل به سیستم خود و بدون اینکه هر گونه ویروس و اسپمی بتواند به سیستم شما نفوذ کند بتوانید تمامی محتویات آن ایمیل از جمله عنوان ایمیل ، فرستنده ی ایمیل و پیوست ها را مشاهده کرده و از ویروسی شدن سیستم جلوگیری نمایید . همچنین این نرم افزار با داشتن بیش از 8 میلیون کاربر در سراسر جهان جز 10 آنتی اسپمر برتر دنیا شناخته شده و از قابلیت های بسیرای برخوردار بوده که می توان از میان آن ها به بی نظیر ترینشان یعنی ، قابلیت نمایش لینک های مخفی و ویروسی که در اغلب ایمیل ها وحود داشته و هرگز به صورت عادی قابل مشاهده نبوده اشاره نمود که سبب شده تا در مدت زمان اندک به یکی از محبوب ترین برنامه ها در این زمینه تبدیل شود .


قابلیت های کلیدی این نرم افزار :

- استفاده ی بسیار آسان از نرم افزار بدون نیاز به هر گونه آموزشی

- امکان ایجاد لیست سیاه و لیست دوستان

- بهبود بیش از 90 درصد از مشکلات و باگ های ورژن های قبلی در ورژن جدید

- پشتیبانی ز اکانت های نا محدود

- پشتیبانی کامل از POP3 ، AOL ، MSN ، Hotmail ، IMAP و...

- توانایی آپدیت شدن از طریق Data Base شناسایی اسپم Firstalert که همیشه آخرین اسپم های شناسایی شده را در خود جای داده و امنیت کاملی را برای شما به ارمغان خواهد آورد .

- توانایی بازگردانی ایمیل حذف شده در صورت حذف اشتباه

- توانایی حذف خودکار امیل های اسپم (Spam)

- توانایی مارک کردن و حذف ایمیل های نا خواسته قبل از دانلود آن ها به سیستم

- توانایی طبقه بندی ایمیل ها به دو دسته ی Good و Spam برای شناسایی راحت تر

- دارای کتابچه ی کامل راهنما

- دارای محیط گرافیکی ساده اما جذاب

- دارای سیستم فیلترینگ هوشمند اسپم ها

- دارای قابلیت Bounce که با بازگشت دادن نامه به سرور های فرستنده سبب می شود که Email شما به عنوان یک Email نا معتبر در لیست آن ها شناخته شود و دیگر اسپمی برایتان ارسال نشود.

- سازگاری کامل با Qutlook , Qutlook Express , Eudora , Netscape , Incredimail و ...

- سرعت بالا در دریافت عناوین ایمیل ها ( دریافت 25 عنوان در هر ثانیه )

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب Seven

و ...

Admin بازدید : 775 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (0)

 

 

Web page maker  نام نرم افزاری است که با محیط بسیرا ساده هر کاربری را قادر می سازد تا به راحتی خوردن یک لیوان آب سایتی را به هر شکلی که دوست دارد طراحی کند . همانطور که شرکت سازنده بیان می کند کاربر لازم نیست یک خط برنامه نویسی کند . فقط کافیست اندکی سلیقه به خرج داده و با استفاده از چندین طرح آماده ی سایتی زیبا را پدید آورد . این برنامه کاربر را قادر می سازد تا سایت خود را به سرور ها فرستاده تا به صورت آنلاین هم قابل مشاهده باشد . این امر تنعا با یک کلیک امکان پذیر است .

 

قابلیت های کلیدی این نرم افزار :

 

- محیط کاربری ساده  

- استفاده ی بسیار آسان از نرم افزار

- نبودن حتی یک خط کد نویسی به زبان HTML

- چشتبانی کامل از جاوا اسکریپت ها

- استفاده از تمامی Object ها تنها با Drag & Drop

- ساخت وب سایت های چندین صفحه ای و لینک کردن آن ها به یکدگیر

- قابلیت مدیریت و قرار دادن کد های HTML

- قابلیت قرار دادن صفحات CSS و مدیریت آن ها

- طرح های زیبا و آماده 

- پشتیبانی از زبان های گوناگون

- قابلیت قرار دادن فلش ویدئو در وب

- سازگاری با انواع مرورگر ها

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا

- آپلود اطلاعات تنها با یک کلیک

- مشاهده در مرورگر تنها با یک کلیک

 

Admin بازدید : 882 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

 

 

بالاخره پس از مدت ها تلاش و زحمت در طراحی این آتوران توسط گروه بزرگ سایت ویوا دی ال برای شما ، این نرم افزار ساخته شده و هم اکنون در دسترس شما قرار دارد . این نرم افزار شامل محیطی گرافیکی و بسیار زیبا است . و تمامی توضیحات در مورد نرم افزار ها در همین نرم افزار قرار دارد . لازم به ذکر است که این مجموعه کاملا اختصاصی بوده و در هیچ جای وب وجود ندارد . حجم این نرم افزار تنها 60 MB بوده در صورتی که 4 مروگر پر حجم همراه با کرک در این نرم افزار قرار دارند ! این اولین نرم افزار ساخت سایت ویوا دی ال است ، منتظر نرم افزار های دیگر باشید . 

 

لیست مرورگر های موجود در این نرم افزار :

 

- Google chrome 9

- Internet Explore 8

- Mozilla FierFox 3

- Opera 11

 

عکس هایی از محیط این نرم افزار :

1تصویر 

تصویر 2

تصویر 3

Admin بازدید : 652 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (1)

 

GetFLV Pro 8.29 نرم افزاری کاربردی برای دانلود و مدیریت فایل ویدیویی FLV و پخش و تبدیل آن به دیگر فرمت ها ی ویدیویی و تعمیر ویدیو کلیپ های FLV می باشد . این نرم افزار شامل یک مرورگر FLV می باشد که شما می توانید در سایت های معمولی ویدیویی بگردید و دانلود کنید . این نرم افزار تنها بل سیستم عامل ویندوز سازگار است و می تواند به راحتی فالی های ویدیویی فلش را به انواع فرمت های ویدیویی مانند MP4, MWV , MOV , GP3 تبدیل کنید و حتی توانایی تبدیل فالی های مختلف ویدیویی با فرمت های متفاوت به یکدیگر را نیز دارا می باشد .

 

قابلیت های کلید ی این نرم افزار :

- قابلیت دانلود سریع فایل های FLV به وسیله ی فن آوری بارگذاری در چند بخش

- توانایی دانلود ویدیو کلیپ از معروف ترین سایت های جهان

- امکان استخراج صوت FLV به فرمتهای صوتی معمولی 

- مدیریت فایل های ویدیویی FLV

- قابلیت دانلود و مدیریت فایل های ویدیویی  FLV 

- قالبیت نمایش بارگذاری فایل

- محیط ساده و قابل درک

- امکان تبدیل فرمت FLV به فرمت های دیگر

-امکان توقف و آغاز مجدد بارگذاری آن در هر زمان

- و...

Admin بازدید : 2023 دوشنبه 03 بهمن 1390 نظرات (0)

 

 

 

IE مخفف کلمه Internet Explore معروف ترین مرورگر دنیا ساخته شده ی شرکت بسیار قدرتمند ماکروسافت است . مرورگری که بسیاری هنوز معتقدند هنوز هم پرطرفدارترین مرورگر دنیا به شمار می رود . IE  از زمانی که نسخه های قدیم ویندوز عرضه می شد بر روی سیستم عامل ها نصب بود و همین عامل باعث شده بود استفاده از آن رایج باشد اما نکته ای مسلم شده و بسیاری به آن اطمینان دارند این است که IE8 بسیار سریعتر از نسخه های قبلی بوده و با بهینه شدن بسیاری موارد سرعت بارگذاری صفحات تا حدود زیادی افزایش یافته تا آن جایی که IE8 را بسیار نزدیک به فایرفاکس نموده است .  این نسخه همانند نسخه ی 7 از قابلیت باز کردن تب هایی زیاد در یک صفحه است . با این تفاوت که تب ها هم بهینه شده تا کاربر ساده تر از آن چه که فکرش را کند در محیط اینترنت گشت و گذار کند . شاید یکی از مهم ترین عواملی که سران ماکروسافت و بخش طراحی این مروگر را وادار داشت که نسخه ی جدید را جدید را ارائه کنند امنیت نسبتا پایین در نسخه های قبلی بوده است ، ماکروسافت از همان زمانی که توسعه و به روز رسانی IE را آغاز کرد در مورد امنیت قول های زیادی به کاربران داد و عنوان نمود که در این مورد ، سعی خواهد شد نهایت امنیت را برای کاربرانش فراهم کند .

 

قابلیت های کلیدی این مرورگر :

 

- افزایش کارآیی به صورت محسوس

- افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب

- سرعت بالا در بارگذاری اسکریپت های تحت وب

- افزایش سرعت عملکرد کاربران به دلیل وجود امکاناتی برای دسترسی به بسیاری از منوها

- افزایش امنیت در این نسخه

- قابلیت خصوصی سازی عملکرد کاربرد در وب با وجود Inprivate

- سازگار شدن تمام سایت ها با استاندارد های نمایش کامل سایت ها

- قابلیت سریع خوانی با قابلیت web slices

- امنیت بالا در فرم ها ، ایمیل ها و ...

- جست و جوگر و آدرس بار هوشمند

- قابلیت مجزا ساختن تب هایی که از یک سایت بارگذاری شده اند .

- قابلیت بسیاری برای طراحان و دوست داران کد نویسی تحت وب (Developer Tools)

- و ...

Admin بازدید : 906 جمعه 16 دی 1390 نظرات (0)

این مرورگر یک از مرورگر های خوب دنیا می باشد که طبق آمارگیری های اخیر این مرورگر در ایران رده ی سوم را به خود اختصاص داده است . از تغییراتی که در این نسخه ی این مرورگر رخ داده است می توان به : تغیر در پوسته ی صفحات و اختصاص یافتن فضای بیشتر برای نمایش صفحات است از دیگر تغییرات این مرورگر سازگاری با ویندوز 7 با چهره ای زیباتر نسبت به نسخه ی قبل تهیه شده است در این ورژن جدید موتوری جاوا اسکریپت تعبیه شده است که می تواند سرعت را تا حد چشم گیری افزایش دهد. گروه پلاس دی ال باز هم با مرورگری دیگر آمده است و این مروگر یعنی Opera 10.60 Build 3445 را برای دانلود قرار داده است.

Admin بازدید : 957 پنجشنبه 15 دی 1390 نظرات (0)

 

Yahoo massenger یک نرم افزار قدرتمند در زمینه ی چت و گفتگو با دیگران است با وارد شدن در این نرم افزار شما می توانید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و با هم آنلاین چت کنید خود این نرم افزار دارای شکلک ها و ابزار هایی است که داخل آن گنجانده شده است . سایت پلاس دی ال این نرم افزار را به طور رایگان برای شما عزیزان قرار داده است.

Admin بازدید : 566 پنجشنبه 15 دی 1390 نظرات (0)

 

امروزه دانلود نرم افزار و بازی در سراسر جهان زیاد شده است و مشکل کمی سرعت دغدغه ی هر روز کاربران است . شرکت Orbit با ارائه ی محصول جدیدش با نام orbit downloader عرضه کرده است تا تمامی مشکلات کمی سرعت دانلود را بر طرف کند این نرم افزار سرعت دانلود را به نحو چشم گیری افزایش می دهد. در این نسخه ی این نرم افزار سعی شده است تا دسترسی به منو های آن آسان تر از قبل باشد . ویژگی های جدیدی هم به این نرم افزار اضافه شده است . اینبار هم سایت بزرگ پلاس دی ال این نرم افزار مفید را برای دانلود قرار داده است.

Admin بازدید : 630 پنجشنبه 15 دی 1390 نظرات (0)

 

FlashFXP نرم افزار بسیار قدرتمند در زمینه ی مدیریت FTP برای ویندوز است. این نرم افزار محیط زیبا البته ساده و پر کاربرد را دارد. این نرم افزار از نظر امنبت از نرم افزار های دیگر FTP یک سر و گردن بالاتر است و شما به راحتی می توانید به سرور FTP وصل شده و فایل های مورد نظرتان را آپلود کنید. از ویژگی مهم این نرم افزار در دسترس بودن و داشتن بیش از 20 زبان که این نرم افزار را پشتیبانی می کنند.

ویژگی های دیگر این نرم افزار :

- داشتن چند فایروال وپشتبانی از پروکسی

- محدود کردن سرعت

- سرور

- جستجوی فایل

- ویرایش از راه دور یا آپلود دستی(آپلود اتوماتیک)

- برنامه ریزانتقال خودکار با اطلاعیه های ایمیل

- اولویت لیست انتقال

رابط کاربرد قابل تنظیم

و ....

 

FlashFXP is a powerful and easy to use FTP client for windows. With a familiar Explorer-like interface that even the most novice user can master in minutes. In addition to FTP, FlashFXP provides additional security with SFTP (Secure Shell/SSH), FTPS (Secure Socket Layer (SSL) over FTP) and seamless one time password support. FlashFXP offers many unique features you wont find anywhere else, such as, multi-firewall and proxy support, speed limiting, server file searching, remote editing with automatic (or manual) uploading, automated transfer scheduling with email notifications, priority transfer lists, extensive file transfer rules, user customizable interface, and available in over 20 languages.
Read more: FlashFXP - Free software downloads and software reviews - CNET Download.com http://download.cnet.com/FlashFXP/3000-2160_4-10037696.html?tag=mncol;1#ixzz1iZQFlashFXP

 

Admin بازدید : 1324 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (0)

 

گوگل کروم یکی از مرورگر های سریع و قدرتمند در زمینه ی نمایش سایت هاست . این مرورگر از ویژگی های بسیار زیادی برخردر است از جمله : سرعت ، محیطی بسیار زیبا ، مطابق با استاندارد های روز دنیا که باید یک مرورگر سالم و خوب داشته باشد و ... .هیچ یک از مرورگر های دنیا به سرعت و سبکی مرورگر گوکل کروم نمی رسند و در نسخه ی جدید این مروگر ویژگی ها و قابلیت های جدیدی هم به این مرورگ اضافه شده سات که کم کم با کار کردن با این مروگر خودتان با این ویژگی ها آشنا می شوید  

Admin بازدید : 629 جمعه 09 دی 1390 نظرات (1)


Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.
این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

 

 

Admin بازدید : 1086 جمعه 09 دی 1390 نظرات (0)


 نسخه نهایی مرورگر Mozilla Firefox یعنی Mozilla Firefox 4.00 Final را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    قالب اختصاصی جدید چگونه است ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 550
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 158
  • بازدید امروز : 853
  • باردید دیروز : 2,488
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 4,391
  • بازدید ماه : 33,183
  • بازدید سال : 179,101
  • بازدید کلی : 1,213,686
  • کدهای اختصاصی
    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    وبلاگ-کد جستجوی گوگل