loading...
پلاس دی ال
محصولات فروشگاه
   

     
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 644 پنجشنبه 15 دی 1390 نظرات (1)

 

همواره در بین علاقه مندان به بازی های فکری بازی پازل و جورچین بیشتر مورد علاقه مندان قرار گرفته است . سایت پلاس دی ال امروز یک بازی جذاب و مهیج با نام CornerChaos را برای علاقه مندارن فراهم کرده است . این بازی یکی از سبک های جدید بازی های پازل می باشد . این بازی از تعدادی خانه های خالی تشکیل شده است که شما باید با یکی کردن رنگ ها (4 توپ هم رنگ) این بازی را به پایان رسانید . این بازی شامل مرحله های مختلفی است و مطمئن باشید با دانلود این بازی یک از طرفداران پر پا قرص این بازی خواهید شد.

Admin بازدید : 1174 پنجشنبه 15 دی 1390 نظرات (0)

 

فارسی نویس جوان یک نرم افزارساده ، کم حجم و بسیار پر کاربرد می باشد که شما می توانید در محیط هایی که تایپ مستقیم فارسی را ندارند از این نرم افزار استفاده کنید . ساده بودن محیط این نرم افزار و داشتن فونت هایی زیبا و متعدد از ویژگی های بارز این نرم افزار می باشد که گروه ویوا دی ال این نرم افزار را برای دانلود قرار داده اند.

Admin بازدید : 600 پنجشنبه 15 دی 1390 نظرات (0)

 

در این پست فوق العاده مجموعه ی 400 استایل فوق حرفه ای برای فتوشاپ رو قرار دادیم . این استایل ها برای گرافیست ها بسیار تا بسیار مفید است و کاربرد فراوانی را دارد . که گروه پلاس دی ال این استایل ها را به صورت رایگان برای دانلود قرار داده است.

Admin بازدید : 623 پنجشنبه 15 دی 1390 نظرات (0)

 

FlashFXP نرم افزار بسیار قدرتمند در زمینه ی مدیریت FTP برای ویندوز است. این نرم افزار محیط زیبا البته ساده و پر کاربرد را دارد. این نرم افزار از نظر امنبت از نرم افزار های دیگر FTP یک سر و گردن بالاتر است و شما به راحتی می توانید به سرور FTP وصل شده و فایل های مورد نظرتان را آپلود کنید. از ویژگی مهم این نرم افزار در دسترس بودن و داشتن بیش از 20 زبان که این نرم افزار را پشتیبانی می کنند.

ویژگی های دیگر این نرم افزار :

- داشتن چند فایروال وپشتبانی از پروکسی

- محدود کردن سرعت

- سرور

- جستجوی فایل

- ویرایش از راه دور یا آپلود دستی(آپلود اتوماتیک)

- برنامه ریزانتقال خودکار با اطلاعیه های ایمیل

- اولویت لیست انتقال

رابط کاربرد قابل تنظیم

و ....

 

FlashFXP is a powerful and easy to use FTP client for windows. With a familiar Explorer-like interface that even the most novice user can master in minutes. In addition to FTP, FlashFXP provides additional security with SFTP (Secure Shell/SSH), FTPS (Secure Socket Layer (SSL) over FTP) and seamless one time password support. FlashFXP offers many unique features you wont find anywhere else, such as, multi-firewall and proxy support, speed limiting, server file searching, remote editing with automatic (or manual) uploading, automated transfer scheduling with email notifications, priority transfer lists, extensive file transfer rules, user customizable interface, and available in over 20 languages.
Read more: FlashFXP - Free software downloads and software reviews - CNET Download.com http://download.cnet.com/FlashFXP/3000-2160_4-10037696.html?tag=mncol;1#ixzz1iZQFlashFXP

 

Admin بازدید : 1276 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (0)

 

گوگل کروم یکی از مرورگر های سریع و قدرتمند در زمینه ی نمایش سایت هاست . این مرورگر از ویژگی های بسیار زیادی برخردر است از جمله : سرعت ، محیطی بسیار زیبا ، مطابق با استاندارد های روز دنیا که باید یک مرورگر سالم و خوب داشته باشد و ... .هیچ یک از مرورگر های دنیا به سرعت و سبکی مرورگر گوکل کروم نمی رسند و در نسخه ی جدید این مروگر ویژگی ها و قابلیت های جدیدی هم به این مرورگ اضافه شده سات که کم کم با کار کردن با این مروگر خودتان با این ویژگی ها آشنا می شوید  

Admin بازدید : 780 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (0)

 

گوگل ارت به ارزش یک سیاره از تصاویر و دیگر اطلاعات جغرافی بر روی صفحه ی دسکتاپ شماست . این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا تمامی رستوران ها و بیمارستان ها را مشاهده کنید و تمامی خانه ها را به صورت سه بعدی نگاه کنید. گوگل ارت ترکیبی از نصاویر ماهواره ای و نقشه ها ست .در این نرم افزار شما می توانید با جسنجوی محل زندگی خودتان آن را مشاهده کنید و می توان گفت با این نرم افزار دنیا در نوک انگشتان شماست. در کنار همه ی این امکانات این نرم افزار موتور جسنجو گر قوی را هم دارد که با سرچ کردن محل مورد نظر به راحتی آن را پیدا خواهید کرد و گروه بزرگ سایت پلاس دی ال این نرم افزار را برای دانلود قرار داده است .

Admin بازدید : 797 دوشنبه 12 دی 1390 نظرات (0)

 

Adobe Flash Player یک کلاینت Runtime با کارایی بالا، سبک و رسا می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای  مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه  تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. این ابزار، برنامه های کاربردی تحت وب را بصورت نهایی (Front- end) نمایش می دهد، واسط های کاربری وبسایت را با کیفیت عالی به نمایش می گذارد، تبلیغاتهای آنلاین را بصورت تعاملی و جذاب نمایش می دهد و انیمشن های کوتا و بلند را نیز به کیفیت عالی برروی مرورگر شما نمایش می دهد. Adobe Flash Player به شما اجازه می دهد تا محتواهای جذاب وب را مانند بازی ها، ارائه های تجاری، تبلیغات و غیره را مشاهده نمایید، این بسته شامل تنها فلش پلیر و فرآیند نصب مستقل آن می باشد، از لحاظ فنی این برنامه Flash Player ActiveX Control می باشد و تنها قادر به نمایش فایل فلش در داخل مرورگر شما می باشد.

 


Admin بازدید : 619 جمعه 09 دی 1390 نظرات (1)


Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.
این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

 

 

تعداد صفحات : 29

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    قالب اختصاصی جدید چگونه است ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 541
  • آی پی امروز : 186
  • آی پی دیروز : 236
  • بازدید امروز : 901
  • باردید دیروز : 3,706
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 11,346
  • بازدید ماه : 29,719
  • بازدید سال : 119,511
  • بازدید کلی : 1,154,096
  • کدهای اختصاصی
    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    وبلاگ-کد جستجوی گوگل